Sempre più la società è colpita da ingiustizie che coinvolgono gli adulti ma soprattutto i bambini, vittime innocenti di violenze e soprusi, spesso abbandonati a loro stessi in un vortice negativo che li conduce frequentemente ad una vita di stenti, se non peggio. È compito di tutti cercare il più possibile di contribuire ad un miglioramento della qualità della vita di ogni abitante di questo pianeta, non solo dal punto di vista umanitario, ma anche sociale, legislativo, affettivo e sanitario.
Maria Paola Sozio (1950), dopo la laurea in Architettura e un’esperienza come insegnante di Educazione Artistica, si è interessata al settore medico-assistenziale, conseguendo diversi diplomi e ampliando le sue conoscenze in materia, dedicandosi anche alla pubblicazione di diversi volumi.
Foreign Rights
Society is increasingly affected by injustices involving adults but especially children, innocent victims of violence and abuse, often left to themselves in a negative vortex that often leads them to a life of hardship, if not worse. It is everyone’s task to try as much as possible to contribute to an improvement in the quality of life of every inhabitant of this planet, not only from a humanitarian point of view, but also from a social, legislative, emotional and health point of view.
Maria Paola Sozio was born in 1950. After graduating in Architecture and an experience as a teacher of Art Education, she became interested in the medical-assistance sector, obtaining several diplomas and broadening her knowledge on the subject, also dedicating herself to the publication of several volumes.
Recensioni
Ancora non ci sono recensioni.